Limburgse ondernemingen doen Goede Zaken voor iedereen!

Nieuwe campagne Voka – KvK Limburg zet veelzijdig ondernemerschap in de kijker

Voka – KvK Limburg roept de eerste week van september uit tot de Week van de Goede Zaken. Meer dan 50 bedrijven in Limburg plaatsen hun goede zaak in de kijker door middel van spandoeken aan de bedrijfsgebouwen. Met de campagne Goede Zaken wil Voka – KvK Limburg benadrukken dat het realiseren van zowel economische als maatschappelijke meerwaarde hand in hand gaan. De grootste VRT-zender Radio 2 trekt Vlaanderen én Limburg rond met een Goede Zaken roadshow waarbij elke dag van de week radio wordt gemaakt vanuit een ander bedrijf.

  • “We namen 40 nieuwe collega’s op in onze familie” (Impermo)
  • “Talent in beweging, 200 uur opleiding per medewerker” (Asap)
  • “Onze Zonnetjes stralen 365 dagen per jaar” (Horeca Van Zon)

Deze slogans zijn maar enkele voorbeelden van de Goede Zaken die meer dan 50 ondernemingen in Limburg bekendmaken door middel van grote spandoeken en posters aan en in hun bedrijfsgebouwen. De spandoeken zijn niet alleen te zien in Limburg, maar in alle Vlaamse provincies en Brussel.

“Ondernemen, dat is economische omzet én maatschappelijke inzet. Dat willen we aan heel Vlaanderen laten zien met deze nieuwe campagne. Ondernemingen hebben een positieve impact voor iedereen: werknemers, klanten, aandeelhouders, leveranciers en finaal voor de hele maatschappij. De economie, dat zijn wij samen. Met deze positieve campagne wil Voka – KvK Limburg een tegengif bieden voor het pessimisme dat in de samenleving sluimert”, zegt Johann Leten, gedelegeerd bestuurder van Voka – KvK Limburg.

Week van de Goede Zaken.

Voka trapt de campagne af met de Week van de Goede Zaken die start op 4 september. Tijdens de Week van de Goede Zaken zullen de Radio 2-presentatoren Ann Reymen en Daan Masset elke dag tussen 10u en 12u langsgaan bij een ander Vlaams bedrijf om van daaruit radio te maken. De radiomakers houden in Limburg halt bij Van Zon (4/9) in Lommel en Asap Interim (5/9) in Genk.

1000 locaties in Vlaanderen

De campagne zal te zien zijn in het straatbeeld op meer dan 1.000 bedrijfslocaties, via billboards langs de weg, op broodzakken bij bakkers overal in Vlaanderen en ook online. De campagne zal nog het hele najaar in Vlaanderen en Brussel te zien zijn.

Waarom deze campagne?

Voka – KvK Limburg wil Limburgers positiever naar bedrijven laten kijken. De echte doorbraken voor veel maatschappelijke uitdagingen zullen van bedrijven komen. Voka wil zoveel mogelijk mensen daarvan overtuigen op een laagdrempelige manier en met overtuigende boodschappen. We mogen met z’n allen fier zijn op het sterke ondernemerschap in Limburg en Vlaanderen.

Gratis campagnemateriaal

Op de campagnewebsite www.goedezakendoen.be lees je meer over de goede zaken die onze Limburgse ondernemingen doen.

Einde persbericht

 

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Voka - Kamer van Koophandel Limburg

Voka – Kamer van Koophandel Limburg wil het meest nabije en invloedrijke professionele netwerk zijn voor Limburgse ondernemers en leden-ondernemingen. Gesteund door de hele Voka-organisatie wil ze als een neutrale, private en representatieve speler het vrij ondernemerschap stimuleren en ondersteunen. Met meer dan 3.100 leden is het goed voor meer dan 75% van de private tewerkstelling en toegevoegde waarde in Limburg.

Neem contact op met