Voka – Kamer van Koophandel Limburg vindt nieuwe partner in Propaganda

Voka – Kamer van Koophandel Limburg verwelkomt Propaganda als structurele partner. Het content marketing bureau steunt daarmee de missie van de werkgeversorganisatie om de positie en de slagkracht van haar leden zo sterk mogelijk te maken. Door de aansluiting van Propaganda telt Voka – KvK Limburg nu negen structurele partners.

“De Propaganda-groep is superblij met dit nieuwe structurele partnership. Omdat we zelf geboren en getogen Limburgers zijn, omdat we rotsvast geloven in de rol van Voka KvK - Limburg én omdat we Limburgse ondernemers met content marketing vooruit willen helpen. Steeds meer bedrijven ontdekken de kracht van communicatie gebaseerd op relevante inhoud. Voor veel kmo’s is content marketing dan ook de gedroomde aanpak met haalbare budgetten”, stelt Michel Libens, CEO en managing partner van Propaganda.

“We blijven continu op zoek gaan naar nieuwe partnerships die een toegevoegde waarde leveren voor ons, onze partners en natuurlijk onze leden. Een sterke samenwerking met de juiste partners kan de groei van je bedrijf immers een boost geven. Ze bieden bijvoorbeeld op een snelle en efficiënte manier toegang tot kennis of tot een nieuw marktsegment. Die boodschap willen we naar onze leden uitdragen”, duidt Karin Van De Velde, voorzitter van Voka – KvK Limburg.

Manon Beerten, directeur marketing en communicatie bij Voka – KvK Limburg: “We laten onze samenwerking niet koud worden, want de allereerste realisatie van Propaganda valt de komende dagen al in de bus bij onze leden. Ons magazine Bedrijvig Limburg is in een volledig nieuw jasje gestopt en ondernemers(verhalen) krijgen meer aandacht dan ooit. We laten onze leden aan het woord over hoe zij het ondernemerschap aanpakken, wat hen drijft en welke toekomstplannen ze maken. We merken dat Propaganda de geknipte partner is om die verhalen te vertalen naar interessante en relevante content.”

Naast Propaganda zijn Trixxo, Proximus, Provincie Limburg, KPMG, Groep JAM, Mensura, SD Worx, Alk Reismakers al langer structureel partner van Voka – KvK Limburg.