Karla Driessen is de Management Assistant van het Jaar

Karla Driessen van Intesa zorginstelling mag zich de Management Assistant van 2022 noemen. Ze kreeg de prijs uit handen van Karin Van De Velde, voorzitter van Voka – KvK Limburg, tijdens een exclusief event op de Dag van de Management Assistant. “Het doet mij oprecht iets om deze erkenning te mogen ontvangen”, zegt de kersverse MA van het Jaar. “Ik wil deze prijs echter opdragen aan al mijn collega’s in de zorg, voor de vele en zware inspanningen die zij de afgelopen jaren hebben verricht.” Met deze bekroning wil Voka – Kamer van Koophandel Limburg het belang van deze functie in de kijker plaatsen en de erkenning geven die deze harde werkers verdienen.

Met Fabienne Schepers (Q-BUS Architectenbureau), Karla Driessen (Intesa zorginstelling) en Anneleen Mommen (Vandebos Algemene Bouwonderneming) behoorden drie straffe dames tot het selecte kransje van genomineerden voor de MA van het jaar. Een jurybeoordeling op basis van de DISC-methode (persoonlijkheidskenmerken) en een online stemming tijdens het event hebben Karla Driessen aangeduid als de laureaat van 2022.

“Ik ben oprecht blij met deze mooie erkenning”, steekt Karla Driessen van wal. Ze is al zes jaar aan de slag bij de zorginstelling in Borgloon. “In mijn rol als MA probeer ik zorgzaam te zijn en oog te hebben voor de kleine dingen op het werk. Ik wil echter deze prijs opdragen aan al mijn collega’s in de zorg, zowel binnen als buiten Intesa. Het zijn twee bijzonder heftige jaren geweest. Deze award is dan ook voor iedereen die op een of andere manier in de vuurlinie stond, en constant het beste van zichzelf heeft gegeven.”

Sterren van de werkvloer

De prijs voor de Management Assistant van het Jaar werd uitgereikt tijdens een exclusief event bij Domaine La Butte aux Bois in Lanaken, en dat op de Dag van de Management Assistant. Voka – KvK Limburg reikt deze award jaarlijks uit om het belang van deze functie onder de aandacht te brengen.

“Elke Limburgse ondernemer zal beamen dat een goede Management Assistant onontbeerlijk is voor een organisatie,” zegt Johann Leten, gedelegeerd bestuurder van Voka – KvK Limburg. “Management Assistants zijn vertrouwenspersonen die als beslissers, motivators, inspirators en doeners meer dan alleen maar een rechterhand zijn voor een management. Zij verdienen dan ook ons grootste respect. Proficiat aan de laureaat, en aan alle genomineerden want het zijn stuk voor stuk sterren van de werkvloer.”