Wie wordt management assistant van het jaar?

Op donderdag 15 april reikt Voka – Kamer van Koophandel Limburg de prijs uit voor de beste Management Assistant van het Jaar. Dat gebeurt op de Management Assistant Day. Een jury kwam tot drie genomineerden: de directieassistentes van APK Group, Chevron Philips Chemicals en Euro Shoe Group.

Management assistants zijn de sleutelfiguren van het bedrijf, de manusjes-van-alles en de creatieve duizendpoten. Ze verdienen het dan ook om eens extra in de bloemetjes gezet te worden. Daarom zet Voka – KvK Limburg alle directieassistentes in de kijker op Management Assisant Day. “Medewerkers zijn het kloppend hart van elke onderneming. Bovendien is de rol van onze management assistants onmisbaar en verdienen ze de nodige erkenning. Daarom willen wij de directieassistente die er het afgelopen jaar met kop en schouder bovenuit stak, bekronen voor haar werk en inzet”, zegt Johann Leten, gedelegeerd bestuurder van Voka – KvK Limburg.

Wie gaat dit jaar met de eer en titel van Limburgse management assistant van het jaar lopen? Dit zijn de genomineerden:

• Inez Bedin (APK Group, Pelt)
    “Betrouwbare spring-in-‘t-veld die het belang van de onderneming steeds laat primeren.”
  • Marleen Plessers (Chevron Phillips Chemicals, Tessenderlo)
    “Weinig tot geen sturing nodig, neemt proactief actie en leert continue uit ervaringen.”
  • Kathleen Vermijl (Euro Shoe Group, Beringen)
    “Ziet niet alleen het werk dat gedaan moet worden maar anticipeert ook en legt verbanden.”