Zolderse Ramona Millen (44) wordt directeur Business Development en Ondernemersrelaties bij grootste werkgeversorganisatie in Limburg

Op 8 november vervoegt de 44-jarige Ramona Millen uit Heusden-Zolder het directiecomité van Voka – KvK Limburg. Met haar ervaring in strategische sales en people management bij onder meer Henkel, Omega Pharma en Roulartazal zij de functie van directeur Business Development en Ondernemersrelaties opnemen.

Ramona Millen (44) heeft een brede ervaring in people management en strategische sales bij internationale kleppers als Henkel, Omega Pharma en Roularta opgedaan. “In die jaren heb ik een heel sales traject afgelegd: van accountmanager over business development manager en sales manager tot sales director. De laatste jaren verlegde ik mijn focus naar het strategische salesverhaal en people management om zo teams naar een hoger niveau te tillen.” In 2019 behaalde de Zolderse haar Europees diploma als lifecoach. “Kennis die ik zeker kan gebruiken in het begeleiden van teams op interpersoonlijk niveau.”

Grootste werkgeversorganisatie in Limburg

“Voka KvK - Limburg is een gevestigde waarde in Limburg”, zegt Johann Leten, gedelegeerd bestuurder Voka – KvK Limburg. “Wij zijn niet enkel de grootste werkgeversorganisatie in Limburg, maar ook binnen Vlaanderen mogen wij ons fier de koploper noemen. In onze strategie staat ‘customer delight’ centraal. Daarbovenop heeft onze voorzitter Karin Van De Velde vijf werven gelanceerd die onze ambitie voor de toekomst versterken. Om deze ambities waar te kunnen maken, zochten we een ondernemer met kennis van digitale trends én met ervaring in het bouwen van optimale ledenrelaties. Dit om Voka – KvK Limburg en onze Limburgse ondernemers nog verder te brengen in de toekomst.”

Similon naar Proximus

De vorige directeur Business Development en Ondernemersrelaties Hans Similon verliet eerder dit jaar Voka- KvK Limburg om bij Proximus aan de slag te gaan. De organisatie dankt hem voor zijn inzet van de voorbije jaren en wensen hem veel succes met zijn volgende projecten.